Čarodějky

Počátek mého vyprávění bude skoro jako v každé pohádce. Milý, veselý, pro obyčejný život přijatelný. Vše bylo jak mělo, nic mne netížilo a s trochou nadsázky, dobře se mi žilo. Pak ale vstoupila do mého života Jantarová Pana, plná úsměvu, vtipů a elánu.

„Ptáte se proč jantarová?“

V rudém saténu s blankytnou modří u dekoltu ve slunečních paprscích rozzářená jak drahokam.

Upadl jsem ji tehdy pod auto, když projížděla okolo mého domu.

Už to mne mohlo tehdy varovat, ale znáte to.

Pomohla mi na nohy a já v ni poznal sousedku z dětství, když jsme na sebe hulákali přes plot.

Prý právě prodala byt a shání podnájem, než si postaví  vysněný dům. Jede za svou mámou s nákupem, kde ale bydlet nemůže, jelikož se do dvougeneračního domu s maminkou nevejde.

Už to mě mělo varovat.

„Jsi to Ty? To snad není pravda. Jezdíš pořád takhle zbrkle a nebo to byl záměr …“snažím se vybavit si její křestní jméno. Patnáct let je holt patnáct let.

„To ty chodíš jak ponocný“ chechtá se na celou ulici.

„Odolejte a odmítněte!“ To nedáte!

Za šíleného zahradního jásotu jsme oslavili tuto náhodu,  že prý všem nám to pomůže, když se nastěhuje ke mně. Já ji udělám slušnou cenu za podnájem a ona má po problému. Navíc má maminku na dostřel, nebo odstřel? Nevím. V tuhle chvíli mi to bylo ostatně jedno.

Nastěhovala se ještě ten den. .

Její máma za plotem nápadně nenápadně sleduje celý ten šrumec, co že se to vlastně u mne na zahradě děje.

Ještě ten den přijel stěhovák s kamarády.

Ani já ale nechápu co se to děje? Proč si ji nevezme domů, když to je jen na chvíli, než si postaví své? Nicméně jsem už rok bez partnerky a nemá cenu se vyhýbat příležitostem. Na to už nemám ani vzhled, ani věk.

Takový mumraj za jedno odpoledne jsem opravdu ještě nezažil. Večer bylo vymalováno. 

Co se tam stalo? Od té doby co zemřel starý pán, je ten dům prázdný a vždy se svítí se jen v jednom okně. Je před vánocemi a ani z komína se nekouří. Zaslepený, nebo spíše oslněný její   pozitivní energií nepřikládám tomu váhu a s nadšením tahám skříně a postele do prvního patra.

Autor: Milan Kalous | pátek 26.12.2014 13:24 | karma článku: 11,49 | přečteno: 617x
  • Další články autora

Milan Kalous

Promořená stopařka

Je to týden a Verča nikde. Docela jsem si na ni zvykl. Ale co když už je také promořená? Včera to bylo v televizi. Zcela fundovaně o tom vedli debatu. Nejdřív jsem si myslel, že se dívám na nějakou ujetou Partičku s Genzerem

7.4.2020 v 6:39 | Karma: 16,50 | Přečteno: 728x | Diskuse| Poezie a próza

Milan Kalous

Stopařka bez roušky

Zvonek. CRRR. To bude Veronika. Stavila se s rouškami, jak slíbila. Otvírám z vesela a zvu ji dál. "Kde máš roušku?“ Nemyslím to zle. Vždyť jsem také bez roušky. Jsem přece doma ne?

3.4.2020 v 6:52 | Karma: 14,45 | Přečteno: 789x | Diskuse| Poezie a próza

Milan Kalous

Stopařka v roušce

Všechno se zastavilo. Úplně všechno. Policie má jiné starosti.Silnice pusté, bankovní účet vysychá, dovolená v háji. No tak budeme doma. Vždyť je tady také hezky. Pouštím si nově spuštěný televizní kanál pro seniory..

28.3.2020 v 6:49 | Karma: 13,20 | Přečteno: 645x | Diskuse| Poezie a próza

Milan Kalous

Stopařka - sms

Ten dopis mi byl čert dlužen. Verču mi byl čert dlužen. Celý ten stop mi byl čert dlůžen. Co mohu dělat? Nemohu dělat vůbec nic. Mohu jen napsat sms, že nestíhám, že se omlouvám, že mi to je moc líto. Ale čeho? Že jsem srab?

5.3.2020 v 6:54 | Karma: 13,52 | Přečteno: 558x | Diskuse| Poezie a próza

Milan Kalous

Stopařka - dopis

Veronika se od mámy konečně odstěhovala a všechno vyšumělo do ztracena. Už jsem ani nekontroloval katastr. Hlavně jsem přestal brát stopařky. I když je pravdou, že občas mi hlavou prolétlo, co všechno se tu noc mohlo stát.

3.3.2020 v 6:59 | Karma: 14,97 | Přečteno: 632x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Maďarský zákon o svrchovanosti dráždí europoslance, mají „vážné obavy“

24. dubna 2024,  aktualizováno  20:25

Nový maďarský zákon o svrchovanosti, který má bránit zásahům zvenčí do národní politiky, v rezoluci...

Ukrajina tajně použila střely dlouhého doletu, nová pomoc vítězství nezaručí

24. dubna 2024  20:19

Ukrajinská armáda už začala používat balistické rakety dlouhého doletu. Tajně jí je poskytly...

VIDEO: Londýnem běhali splašení koně. Zkrvavení vráželi do aut, pět lidí zranili

24. dubna 2024  13:32,  aktualizováno  20:16

Centrem Londýna pobíhalo ve středu pět splašených koní královské kavalerie. Způsobili velký chaos v...

VIDEO: Slovenský pravičák vypustil nad hlavou europoslancům holubici míru

24. dubna 2024  20:09

Krajně pravicový slovenský europoslanec Miroslav Radačovský překvapil přítomné na jednání...

  • Počet článků 177
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1463x
Jen se tak dívám a naslouchám tónům kolem sebe.