Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

petr66

19. 10. 2010 9:23
Děláte radost lidem

 Jste vzácný člověk. Já vás obdivuji. Dělat ze sebe hlupáka, jen pro pobavení lidi, to každý nedokáže. Vám to jde evidentně bez problémů.:-)

0 0
možnosti

strycek-Joe spol. s r.o.

19. 10. 2010 8:16
Váš humor je trapný, p.Kalousi

, dělejte s tím něco Rv

0 0
možnosti

Jaromír Josef Vít

19. 10. 2010 11:21
Re: Váš humor je trapný, p.Kalousi

Ale karmu má, co? Lepší, než vaření knedlíků poslepu.

0 0
možnosti

1absolutus

19. 10. 2010 7:51
Originál

To je dobrý! A jak je to vtipný, nemůžu ani ten smích zastavit. Nic originálnějšího jsem na tomto blogu nečetl. Pište dál, je to velká sranda! Vy máte autore obrovský talent přivézt lidi k smíchu. Rozhodně se vám to povedlo! Že to ještě nikoho nenapadlo!    ;-D;-DR^

0 0
možnosti

1absolutus

19. 10. 2010 7:52
Re: Originál

To bude určitě karma přes 50!R^

0 0
možnosti

Jaromír Josef Vít

19. 10. 2010 7:23
Milane,

ach jo. Myslíš si, že to, co má v plánu pseudopravice, bude prospěšné pro lidi? Ty si nepamatuješ, jak ODS sanovala banky z důchodového účtu? Teď to odnesou důchodci a těžce zdravotně postižení, kteří jsou na tom s možností pracovat nejhůře. Je mi naprosto jasné, že Paroubci, ale ani Kalouskové těm lidem nepomůžou, naopak, ještě je více zbídačí. Na jedné straně se hýří za prohrané arbitráže, totálně se roztřískala nezávislost na domácích produktech, na straně druhé se opět volá po utahování opasků, ale odzdola, ne nahoře. Reformy jsou potřeba, to jo, ale uklízet by se mělo odshora! A tam ta snaha, jaksi, není. Měj se fajn, dneska je na Radiu 1 vzpomínkové výročí zahájení pirátského vysílání rádia Stalin, moc se na to těším. Já tím tehdá žil a netušil jsem, že když jsem cinkal klíčema, že mi je dnes kdykoliv můžou sebrat.

0 0
možnosti

Miliin

19. 10. 2010 7:51
Re: Milane,

Děkoji za příspěvek. Vím, že každá doba a vláda nese své průšvihy . Ale současná koalice mi připadá docela príma. John chce sebrat nesmyslné výsluhy policajtům 60tis/měs),  poprvé si i poslanci sáhli do svého koryta, za tři měsíce chytli 240 zkorumpovaných policajtů, radikálně se snaží řešit problém s fotovoltaikou, co ČSSD jednohlasně schválila, Prostě za Apačů se říkalo: Když jsou tři na čundru v buši, musí držet při sobě, protože pokud by jeden zradil a trhnul se, tak končí. Tak mi to prostě připadá. :-) Nezbývá mi tedy, než si z toho dělat srandu;-D

0 0
možnosti

zab4

19. 10. 2010 6:46
Tak blbý blogg jsem dlouho nečetl

0 0
možnosti

Miliin

19. 10. 2010 6:54
Re: Tak blbý blogg jsem dlouho nečetl

No a vo vo vo tom to je;-D

0 0
možnosti

aferaCASA

19. 10. 2010 5:55
Reformy

Pokud se podíváme na strukturu doposud prováděných reforem, tak nic pozitivního nepřinesly.Ba naopak to vedlo ke zhoršení ekonomické situace ČR. Stačí se podívat, jakým rekordním tempem narůstá státní dluh, dále  růst HDP byl v roce 2009  -4,1%!!Rv(což pravicová media lidem raději zamlčuji),  počet evidovaných nezaměstnaných je alarmující a o neevidovaných ani nemluvě. Ano, je třeba se probudit ze snu, který nám tady vykresluje pravicová koalice. Protože ty jejích nepovedené reformy  bude muset taky někdo zaplatit.Rv

0 0
možnosti

Miliin

19. 10. 2010 6:16
Re: Reformy

Já myslím, že pan Tau to zvládne po způsobu pana Grosse!!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS