Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Stav legislativní nouze

Tak to máme zase tady. Sotva narostla ČSSD trochu křídla, naplnily se mé obavy. Zase začne to urážení, haštěření se kdo je v lavicích parlamentu ožralejší, nekonečně dlouhé proslovy o globálním oteplování a kdyby to časově nedalo, tak případně o tisícilété zimě, co nás letos určitě čeká. Jen aby se nestihly schválit návrhy druhé strany.

Zkuste si to

 

Pan Dr. Ráth opět nezklamal a pan Sobotka jak by smet. Ještě tam chyběl tří hodinový projev Paroubka a bylo by to komplet.Doufám, že i levicoví voliči prohlédli, že nás čekají opět čtyři roky, kdy se nic nevyřeší, jeden bude plivat na druhého a nejzajímavější novinkou z politiky bude kauza ožralého poslance, který to na schodech neustál a skončil pod řečnickým půltem. Ach jo.

Slíbil jsem mému nevidomému příteli Jiřímu tady z bloguidnes , (také píše blogy a myslím daleko lepší než jsou ty mé), že další mé psaní nebude v nadsázce. Pokusím se tedy v tomhle politickém marasmu o racionalitu, i když mi to připadá nemožné.

Zkusil jsem to a fakt to nejde. Třikrát jsem to přepisoval, mazal vylaďoval a nejde. Prostě ne.

Nejde to!!! Racionalita né!

A tak se zase musím uchýlit k fikci.

Takže, páni poslanci:

„Zkuste si alespoň jeden den ráno zavázat oči černou páskou a vyrazit do té vaší „práce“. Nesmíte ale podvádět, na což máte od přírody talent.

Zkuste si ráno s páskou na očích najít toaletu, kartáček na zuby, kravatu, (Notebook si brát nemusíte), z věšáku sejmout bílou hůlku a vyrazit. Jestliže se Vám vůbec podaří dorazit do sněmovny a odpočítat si svou lavici, zaposlouchejte se do jednotlivých návrhů svého stejně „oslepeného“ kolegy.

Váš první problém bude rozpoznat podle hlasu, kdo právě za řečnickým pultem stojí? Je fakt, že podle hlasu známých řečníků poznáte ty největší křiklouny. Ale s těmi méně známými, co se drží v ústraní můžete mít problém.

Pak nastane okamžik, kdy by jste si měli dělat poznámky na případnou oponenturu a tak budete odkázáni jen na to, co Vám uvízne v hlavě. Měla by to být podstata myšlenky.

 To nejdůležitější Vás ale čeká. Budete totiž návrhy svých kolegů příjmat s nepoznanou pokorou. Ve tmě se totiž tak trochu každý bojí. Navíc, pokud by jste chtěli sami vy podat jakýkoliv návrh, bude prosycen tou samou pokorou, s kterou Vám naslouchají Vaši kolegové.

No řekněte, nebyl by to úžasný stav? Myslím, že přímé přenosy z parlamentu by ve sledovanosti několikanásobně převálcovali talentmánii a jiné stupidní pořady.

Přál bych Vám tedy, až na Vás zase zamíří kamera ČT, aby jste se uměli vžít do tohoto pocitu nevidomého jako je můj přítel Jiří, který ty Vaše šplechty musí snášet úplně poslepu.

Já osobně jsem přesvědčen, že vás raději vůbec neposlouchá. Já na jeho místě bych to tedy rozhodně nedělal.

Jiří ahoj a opatruj se.

Autor: Milan Kalous | středa 27.10.2010 7:10 | karma článku: 21,07 | přečteno: 1740x
  • Další články autora

Milan Kalous

Promořená stopařka

Je to týden a Verča nikde. Docela jsem si na ni zvykl. Ale co když už je také promořená? Včera to bylo v televizi. Zcela fundovaně o tom vedli debatu. Nejdřív jsem si myslel, že se dívám na nějakou ujetou Partičku s Genzerem

7.4.2020 v 6:39 | Karma: 16,50 | Přečteno: 728x | Diskuse| Poezie a próza

Milan Kalous

Stopařka bez roušky

Zvonek. CRRR. To bude Veronika. Stavila se s rouškami, jak slíbila. Otvírám z vesela a zvu ji dál. "Kde máš roušku?“ Nemyslím to zle. Vždyť jsem také bez roušky. Jsem přece doma ne?

3.4.2020 v 6:52 | Karma: 14,45 | Přečteno: 789x | Diskuse| Poezie a próza

Milan Kalous

Stopařka v roušce

Všechno se zastavilo. Úplně všechno. Policie má jiné starosti.Silnice pusté, bankovní účet vysychá, dovolená v háji. No tak budeme doma. Vždyť je tady také hezky. Pouštím si nově spuštěný televizní kanál pro seniory..

28.3.2020 v 6:49 | Karma: 13,20 | Přečteno: 645x | Diskuse| Poezie a próza

Milan Kalous

Stopařka - sms

Ten dopis mi byl čert dlužen. Verču mi byl čert dlužen. Celý ten stop mi byl čert dlůžen. Co mohu dělat? Nemohu dělat vůbec nic. Mohu jen napsat sms, že nestíhám, že se omlouvám, že mi to je moc líto. Ale čeho? Že jsem srab?

5.3.2020 v 6:54 | Karma: 13,52 | Přečteno: 558x | Diskuse| Poezie a próza

Milan Kalous

Stopařka - dopis

Veronika se od mámy konečně odstěhovala a všechno vyšumělo do ztracena. Už jsem ani nekontroloval katastr. Hlavně jsem přestal brát stopařky. I když je pravdou, že občas mi hlavou prolétlo, co všechno se tu noc mohlo stát.

3.3.2020 v 6:59 | Karma: 14,97 | Přečteno: 632x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Nemít nohu nevadí. Hendikepovaní soutěží s „normály“, občas je i drtí

5. května 2024  14:05

Ty příběhy přináší téměř každý podobný závod a dá se očekávat, že je bude mít i právě skončený...

Americké chytré bomby na Ukrajině hloupnou. Na řešení se pracuje

5. května 2024  13:53

Americké vojenské letectvo podniká kroky proti ruskému rušení signálu GPS, které vážně ovlivnilo...

Cyklista vjel do křoví a hlavou narazil do stromu. Přilbu měl, přesto zemřel

5. května 2024  12:07,  aktualizováno  13:52

V sobotu v podvečer řešili jihomoravští policisté dvě dopravní nehody. Na Znojemsku naboural řidič...

Záchranka na maratonu ošetřila 13 běžců po kolapsu, do nemocnice nemusel žádný

5. května 2024  13:30

Záchranáři na Pražském mezinárodním maratonu ošetřili dosud 13 běžců, vesměs po kolapsu....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 177
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1463x
Jen se tak dívám a naslouchám tónům kolem sebe.