Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Marně přemýšlím, co se dá v takové situaci dělat, když fyzické tresty nelze na školách používat. Řešním by možná bylo, kdyby byla v každé třídě kamera, která by tam snímala veškeré dění a rodičům by se pak daly případné výstupy jejich ratolestí názorně ukázat. Jenomže něco takového by asi neprošlo kvůli různým ochráncům lidských práv, takže s tím asi budete muset žít. Upřímnou soustrast. R^

0 0
možnosti
MK

Já tu válku s těmi namyšlenými idioty, co si myslí, že mohou všechno vyhraji. To mi věřte. Dnešní mládež je absolutně v pohodě, když nemají rebela, kterého vy nedokážete zkrotit. A to já myslím že umím. Fyzické tresty ve třídě normálně používám. Akorát ne jako v Obecné škole. Já si ho pozvu do kabinetu a tam ho chytnu pod krkem a do očí se ho zeptám, jestli chce se mnou bojovat?

2 0
možnosti
SH

R^, škoda, že Vás mohu podpořit jen tím palcem nahoru.

0 0
možnosti
MK

Děkuji. Zřejmě pracujete také v;-D

školství. Ale v příštích kapitolách to změním. Pokud by jste mi v tom chtěla alespoň verbálně pomoci, tak můj e-mail: mi.kalous@seznam.cz

Milan

1 0
možnosti
  • Počet článků 177
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1463x
Jen se tak dívám a naslouchám tónům kolem sebe.